این دیدار روز سه شنبه مورخ 10 مرداد ماه 1402 در محل دفتر مدیر کل راهداری استان با حضور مدیر پایانه مرزی میرجاوه، معاون حمل و نقل و رئیس اداره ترانزیت پایانه های استان برگزار شد. در این جلسه در خصوص ساماندهی مرز میرجاوه و مقدمه سازی جهت برگزاری جلسه چهارجانبه ناظر گمرکات […]
این جلسه روز دوشنبه مورخ 9 مرداد ماه 1402 در محل دفتر معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان برگزار شد. در این دیدار آخرین مسائل و مشکلات پایانه های مرزی استان مورد بررسی قرار گرفت. همچنین در خصوص تعیین جلسه با مدیر کل راهداری استان تصمیم گیری شد. […]
این جلسه روز شنبه مورخ 7 مرداد ماه 1402 در محل دفتر ناظر گمرکات استان برگزار شد. در این دیدار، ضمن عیادت از جناب آقای خاشی، در خصوص موضوعات مختلف از جمله پروانه خروج موقت (کاپوتاژ) و نحوه نظارت بهتر بر آن بحث و گفتگو شد. همچنین در خصوص جلسه مشترک چهار جانبه […]
این جلسه روز دوشنبه مورخ 26 تیرماه 1402 به دعوت انجمن جهت صرف ناهار کاری برگزار شد. در این دیدارکه سرکنسول محترم به همراه معاون کنسول و رئیس بخش ویزا و امور تجاری کنسولگری حضور داشتند، در خصوص آخرین مسائل و مشکلات دو طرف مرز برای ناوگان و رانندگان حمل و نقل بین المللی […]
مطابق با ماده 33 اساسنامه انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی استان سیستان و بلوچستان، مجمع تعداد 2 نفر را به عنوان بازرس اصلی و یک نفر را به عنوان بازرس علی البدل برای مدت یکسال انتخاب تا براساس وظایف خود عمل نمایند. ماده 34- وظایف و اختیارات بازرسان: 1- نظارت و […]
مطابق ماده 22 اساسنامه انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی استان سیستان و بلوچستان، هیئت مدیره مسئول اداره امور انجمن و منافع مشروع و قانونی اعضاء می باشد و متشکل از 5 عضو اصلی و 2 عضو علی البدل برای مدت 3 سال از بین اعضا انتخاب می گردند و انتخاب مجدد […]
مطابق ماده 12 اساسنامه انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی استان سیستان و بلوچستان، مجمع عمومی عالیترین رکن انجمن است که از مدیران عامل و یا یکی از اعضا هیئت مدیره شرکت های عضو با داشتن معرفی نامه معتبر از هیئت مدیره شرکت تشکیل می شود و دارای دو نوع اجلاس است: […]
-متشکل ساختن شرکت های حمل و نقل بین المللی تحت ضوابط انجمن. 2-دفاع از حقوق صنفی اعضاء در کلیه مراجع داخلی و بین المللی. 3-تنظیم و ارائه پیشنهادات لازم در زمینه نرخ های حمل و نقل بین المللی و خدمات جنبی کالاهای صادراتی، وارداتی، ترانزیت و سایر عملیات مربوط به حمل و نقل. 4-اهتمام و […]
تحقیقات بازار به معنای دست یابی به آگاهی بیشتر درمورد حوزه فعالیت، مخاطبان، نیازها، رقبا، بازار هدف و… است تا با تدوین استراتژی درست و برنامهریزی اصولی بتوان عملکرد بهتری داشت. اطلاعات و دادههای به دست آمده در تصمیمگیری کسبوکارهای کوچک و بزرگ نقش دارد و هر چه این تحقیقات و تحلیلها دقیقتر باشد، بدون […]